bizarerii baroce

Teatrul Masca – Bizarerii Baroce
(statui vivante în centrul vechi)

 

 

Nu știu dacă „baroce” dar am impresia că și viața mea e un lung șir de bizarerii ;)
Am încercat, și încă încerc, să găsesc explicații pentru alegerile făcute, pentru pașii uneori prea grăbiți, pentru sinceritățile prost camuflate în cuvinte fără potențial metaforic, pentru lucrurile ilogice în care mă regăseam fibră cu fibră, pentru îndărătnicia de a înota contra curentului consumând energii de care nu aveam habar că le posed, de a privi oamenii prin periscopul sufletului înfrumusețându-le neajunsurile și trecându-le în plan secund calitățile.

Într-o zi am aflat că „la un bilet de avion distanță” imaginația poate fi, și e, un act de curaj ;)

4 gânduri despre “bizarerii baroce

  1. Eu invat sa nu ma mai intreb de ce au loc diverse „bizarerii” in propria viata. Timpul cumva le explica pe masura ce sunt mai „pregatita” pentru descoperiri! Aceasta schimbare de a privi lucrurile ma face sa fiu mai calma si increzatoare. Si, la modul serios, castig momente pretioase… Oricum, cred ca cel mai important lucru este sa iau deciziile corecte, neinfluentate de ceilalti!

    Un final de saptamana senin, Exergy!

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.