distanţă

 

 

De la tine pân’ la mine
doar cuvintele puţine,
pân’ la buze-aduse
niciodată spuse.

imagini – Brent Lynch

7 gânduri despre “distanţă

  1. >adi, bine ca ai trecut pe aici :)Vreau sa-ti spun ca de mai mult timp mi se intimpla ceva ciudat atunci cind iti vreau sa las un comentariu la tine pe blog.Imi apare un anunt cum ca nu as fi logata. Dar cind apas pe "logare" mi se deschide casuta de logare in wordpress … :) … iar eu nu am cont pe wordpressTi-ai setat intr-un fel anume blogul ?

    Apreciază

  2. >da, eu am setat sa fii logat ca sa scap de roboteii "spamosi" :Dchiar imi pare rau ca din acest motiv nu mai primesc mesaje, pentru ca stiu cum e sa vezi ca ti se cere sa te loghezi undeva; de multe ori si eu am renuntat sa mai fac ce voiam initial :)o sa mai deselectez o perioada logarea obligatorie, dar daca o sa ma aduca iar la disperare spamurile o sa revin la dictatura :)))

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.