ghicitoare de vacanţă

A trecut ceva vreme de cind nu am mai pus ghicitori pe blog.
M-am gindit sa revin cu un tablou racoros :)

Autorul ? … il recunoaste careva?

19 gânduri despre “ghicitoare de vacanţă

  1. >Nu cunosc autorul (din pacate, cunostiintele mele cu privire la arta sunt reduse), insa tabloul e interesant: nu pot discerne daca pe carare sunt sunt trunchiuri de copaci sau inghetate uriase :))

    Apreciază

  2. >In sfirsit cineva a facut o incercare concreta :) …Nu e vorba de Cezanne, dar acum observ ca ai dreptate in ceea ce priveste "sugestia" creata de tablou.

    Apreciază

  3. >Daca le-ai ghici din prima nu ar mai fi ghicitori :)Ce sare in ochi la acest tablou e faptul ca desi e iarna culorile sunt foarte calde … tropicale chiar.

    Apreciază

  4. >Rămân la post impresionişti, dar tabloul mi se pare obscur, nu-mi sugerează nimic cunoscut, în afară de similitudini cu Cezanne.@Călin – Gaugain picta fericit decoruri tropicale prin Tahiti înconjurat de femei frumoase şi semidezbrăcate, mă îndoiesc că l-a dus dorul de zăpezile din munţi :)

    Apreciază

  5. >Să fiu sincer am încercat prin eliminare o serie de pictori din perioada respectiva. M-am gândit şi la Pissarro, dar el era pointilist ca si Seurat, Rousseau era prea mistic si alegoric, Gauguin avea altă tematică, Cezanne nu prea picta peisaje de iarnă (sau cel puţin nu ştiu eu), Van Gogh are cu totul alt stil, sau dacă îi aparţine e dintr-o perioadă timpurie, Picasso de regulă picta persoane, Braque avea alt stil, Derain are altă coloristică, Matisse nu, pt că lipsesc elementele specifice fauvismului, Toulouse Lautrec era cu birturile şi chestiile scandaloase.. deci… :) nu ştiu.Şi nu ziceam că pictorul ar fi obscur, ci tabloul (eu nu-s fan peisaje şi în afară de cele ale lui Van Gogh şi câteva capodopere impresioniste, peisajele mă lasă rece)Poate o fi un pictor american sau rus, capitole la care stau prost.

    Apreciază

  6. >Pictorul nu e nici american si nici rus.M-am gindit sa ofer un hint :)Obisnuia sa picteze tablouri in culori mai intunecate (suferea de depresie) si am ramas de-a dreptul surprinsa la vederea acestui peisaj atit de luminos.

    Apreciază

  7. >Mersi pentru "premiu". Să ştii că nu am mai ascultat niciodată până acum muzică iraniană, cu atât mai puţin muzică clasică iraniană. Am fost foarte plăcut surprins şi mi-a plăcut foarte mult. Este interesantă înclinaţia ta spre orient, poate detaliezi :)

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.