cititoarea din Parcul Cișmigiu

the-bookreader

De la acea distanță am zărit doar o pată de culoare portocalie parțial umbrită și licărirea lentilelor ochelarilor.
Am făcut un prim zoom, apoi un al doilea, și în final am capturat imaginea.
Personajul cufundat în lectură mi s-a părut interesant deoarece se integra armonios în liniștea parcului într-o zi oarecare de lucru când doar pensionarii cu nepoțeii de mână și câțiva trecători grăbiți puteau fi zăriți pe aleile minuțios măturate.

De abia acasa, analizând detaliile, mi-a trecut prin cap ideea că s-ar putea să nu fie vorba de o simplă cititoare.
S-ar putea să fie vorba de cineva din serviciul de salvare în caz de înec, m-am gândit atunci, influențată fiind de vesta aceea portocalie ce seamănă destul de bine cu o vesta de salvare.

Vă las pe voi să analizați contextul și personajul.
Fata avea un subtil  „ceva” din aerul fotomodelelor  anilor ’90 și e usor de observat că e mai mult decât „drăguță” ;)

Mă întreb totuși ce carte citea ?

4 gânduri despre „cititoarea din Parcul Cișmigiu

  1. Hm, fotografia asta mi-a amintit de două lucruri dragi: de vremea când învățam la liceul Lazăr, alături de Cișmigiu, și de vremea studenției, când învățam prin Grădina Botanică. Oricum, cred că eroina ta citește alt gen de cărți!
    Reformulez o parte: de vremea când chiuleam în Cișmigiu, fiind elevă la liceul Lazăr! :D

    Apreciază

Lasă un răspuns

