dialog

 

  • Ştii de cât timp nu am atins o femeie?,  a întrebat-o el în timp ce mâinile îi treceau încet şi apăsat prin par iar epiderma palmelor absorbea toată fierbinţeala strânsă la rădăcină.
– Ştii de câtă vreme nu am iubit pe cineva?, i-a răspuns ea şoptit, încercând sa-i desluşească bătăile inimii de ropotul ploii de afară.

În acea zi dimineaţa sosise prea devreme …

6 gânduri despre “dialog

  1. >Sunt Mirela!( -X-, Scuze. Google-ismul nu-mi recunoaște contul, e jalnic, am un mail cu numele și parola, le folosesc, dar dacă nu e pus la punct sistemul dumnealor, eu alte conturi nu mai fac…deocamdată!)Îmi plac diminețile. Lumina, răsăritul soarelui. Dacă adorm, rog pe cineva să mi le facă special cadou, trezindu-mă. Nu-mi pot imagina lumea fără lumina matinaă și curată din zorii zilei și fără soarele întinerit!

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.