blue nails

4 gânduri despre „blue nails

    • Poți fi cârcotașă cât vrei ;)

      Sa explic cum am facut fotografia.
      Treceam prin fața Ateneului și am observat undeva în lateral un mic cort din care ieșeau fete frumos îmbracate și aranjate.Trei manechine și vreo alte patru cinci persoane participau la o ședință foto pentru o revistă, un magazin on-line, reclame comerciale sau geva de genul …
      Fetele urcau pe trepte, între coloane, iar cei doi fotografi și cele două stiliste/hair stiliste încercau să-și facă căt mai bine meseria.
      De la o distanță apreciabilă am încercat și eu același lucru.
      Surprinzător e faptul că multe fotografii mi-au ieșit mai mult decât bine ;)

      Apreciază

    • Nici mie nu-mi place culoarea și chiar m-am distrat atunci când am observat că respectivul fotomodel, indiferent de cromatica ținutelor în care poza, avea tot aceste unghii imposibile ;)
      Voi posta în viitor, sper, imagini de la această ședință foto la care am fost martoră de pe margine ;)

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

