mândră avrigeancă

Avrigeancă – Muzeul Satului, București

 

Avea un chip care atrăgea atenția multor străini prezenți acolo în fața scenei Dumitra pe care urma să se desfășoare șezătoarea grupului sosit tocmai din Avrig.
Privindu-i fața încă frumoasă mi-au venit în minte cuvintele unui cântec popular …
”foaie verde de cicoare, mândra-i mândră până moare ” …

După terminarea spectacolului am intrat în vorbă cu dânsa și am fost bucuroasă că a avut răbdarea să-mi explice cu lux de amaănunte toate simbolurile de pe hainele tradiționale și obiceiurile din zonă.
Apoi am rugat-o să-mi pozeze. A zâmbit cumva mirată întrebându-mă la rândul ei de ce nu le pozez pe fetele acelea tinere și frumoase din grupul folcloric și de ce m-am oprit la ea … ea care are peste șaptezeci de ani !

Nu am apucat să-i răspund căci am auzit de peste umăr vocea hotărâtă a unui bărbat : frumusețea nu are vârstă, dealtminteri nici tinerețea !

QED

 

 

10 gânduri despre „mândră avrigeancă

Lasă un răspuns

