gânduri printre picături

foto – Andrew Gombert

 

Și chiar dacă cineva așteaptă să scriu … eu nu mai pot scrie ca înainte. Abrupt, cu fandări de ultim moment ca în concursurile de scrimă, cu zâmbete ascunse după virgule și greșeli dinadins strecurate.
Nici nu am încercat, dar, și fără să încerc, știu că nu mai pot.
Dacă aș scotoci prin buzunarele memoriei trăgând de fermoare ruginite și capse ce țin cu stăruință să nu se deschidă aș găsi destule cuvinte frumoase. Ba chiar cred că aș putea însăila propoziții muzicale cu metafore savant construite.
Dar pentru mine nu asta înseamnă a scrie.
Scrisul, oricât de absurd ar părea, nu se reduce la cuvinte …

8 gânduri despre „gânduri printre picături

  1. Interesanta legatura intre scrima si scris, evident alta decat primele patru litere. :)
    Oricum, nu stiu cine si ce asteapta de la tine, dar pe mine ma uimesc impletiturile tale de cuvinte. Reusesti sa surprinzi in cuvinte putine, esentialul. Si asta imi place teribil – idei condesate. Poate ca ai pasit intr-o noua etapa. Mai rafinata. Doar tu poti sti.
    Si oricum e important sa faci ceea ce iti place si atat. Asta e oricum enorm…

    Zile frumoase si inspirate, Exergy! :)

    Apreciază

  2. Daca nu se reduce la cuvinte, atunci la ce se reduce? Uneori imi spun ca vorbele potrivite sunt de ajuns, dar alteori par sa nu fie si am sentimentul ca doar incerc sa imi hranesc orgoliul cautand misiuni imposibile. Daca nu scriu despre un sentiment, el ramane o tacere anxioasa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

