epistole pe apă (1)

nuferi galbeni pe Lacul Isac

covor de nuferi pe Lacul Isac – Delta Dunării

 

Nu mă mai încape lumea aceasta, nu că aș fi eu vreun geniu neînțeles sau ceva de genul acesta, pur și simplu nu mă mai încape
La început a fost o senzație neplăcută, ca o haină umedă pe care trebuie să o suporți până ajungi acasă, apoi a devenit certitudine.

 

pelican pe Lacul Isac

pelican, Lacul Isac – Delta Dunării

 

Delta reprezintă un loc unde preț de câteva zile m-am simțit altfel.
Pe mine apa mă liniștește. Apa aceea cu miros de mâl, de pește și de sălcii are darul de a mă teleporta în timp.

 

Delta Dunarii - Canalul Isac

Canalul Isac – Delta Dunării

 

Mare parte din copilăria mea s-a desfășurat pe malul unei ape.
A înota, a vâsli, a pescui, a alerga printre trestii și rogoz, a căuta iască în scorburile sălciilor bătrâne, a asculta trilurile și țipetele păsărilor, dar și fâlfâitul aripilor plescăind apa în surprinzătoare ritualuri de împerechere, reprezintă algoritmi ce stau la baza unei părți importante a ființei mele.

 

Delta Dunarii - Dunarea Veche
zbor – Dunărea Veche, Delta Dunării

 

Apa curgând … cea mai poetică și totodată riguroasă definiție a vieții.

 

Dunare

Dunăre

 

4 gânduri despre „epistole pe apă (1)

  1. Este important ca exista si remediul pentru o stare. Uneori insa am realizat ca nu am descoperit corect cauza. Asa ca mai bine privesc aceasta energie curgatoare, in asteptarea unui raspuns…
    Frumoase imaginile tale! Sa-ti fie de bine excursia, spre tine, cumva…

    Apreciază

    • Multumesc Suzana. Nu toate imaginile au iesit cum mi-as fi dorit dar delta a reprezentat o adevarata provocare. Zic provocare deoarece tot ce am reusit sa captez a fost din salupe sau barci care se clatinau pe apa.
      Uite asa am ajuns sa-mi dau seama de importanta punctului de echilibru.
      Nu doar de importanta in arta fotografica ci asa, in general, in viata ;)

      Apreciază

Lasă un răspuns

