fata cu părul de aur

Venisem în piață cu gândul de a cumpăra câteva flori și plante aromatice pentru balcon.
Aveam în plan să iau mușcate, crăițe, busuioc, mentă și orice altceva mi-ar fi atras atenția prin colorit, aspect și aromă.
La intrarea în segmentul de piață dedicat plantelor decorative atenția mi-a fost atrasă de o cască de aur care strălucea hipnotic în bătaia soarelui.
Mulți trecători se uitau în direcția ei, și, sunt convinsă, multe doamne îi invidiau culoarea părului.

Fetița stătea rezemată de o mașină de culoare albă, ghemuită într-o poziție contorsionată, mușcând cu poftă dintr-un hamburger și un fir de ceapă verde.
Savura mâncarea aceea nesănătoasă cu o plăcere evidentă.

Am fotografiat-o discret de la distanță urmărindu-i casca de aur a părului susținută de acea codiță împletită ce-i conferea indubitabil un aer special … poate de amazoană în devenire ;)

9 gânduri despre „fata cu părul de aur

    • Acel ceva din privire e stapanirea de sine.
      Dupa ce am fotografiat-o am vorbit cu ea si mama ei, o femeie tanara, brunețica, fara studii dar evident inteligenta, care ma observase ca-i fotografiez fetita dar nu s-a suparat deloc.
      Ceea ce m-a frapat la ea era felul în care isi construia propozitiile, ca un om mare nu ca un copil. Vorbea in propoziții compuse din multe cuvinte, foarte frumos pronuntate, agale, pe un ton muzical.
      Si din contactul stabilit prin priviri mi-am dat seama cat de mult isi iubea doamna aceea fetita. Am avut sentimentul ca sunt in primul rand prietene ;)

      Apreciază

Lasă un răspuns

