două generații


Muzeul Satului, Târgul de Mărțișor (2017)

 

Acoperământul de cap, pe care îl găsesc a fi deosebit de rafinat atât ca textură cât și cromatic, dar și floarea roșie prinsă strategic ”la ureche” m-au făcut să mă îndrept în acel colț  unde se desfășura programul artistic.
În curtea Muzeului Satului se punea in scenă  un ritual păgân de alungare a spiritului iernii la care participau câteva zeci de persoane cu chipurile acoperite de măști originale ce se mișcau în pași de dans … așa că mi-a fost greu să-mi împart atenția în mai multe locuri.
Totuși am reușit să-i fotografiez și pe unii și pe alții și, pentru câteva secunde, mi-au apărut așa cum trebuie în cadru personajele arătoase din fotografia de față. Două generații …
Nu a trebuit decât să apăs pe declanșator ;)

 

8 gânduri despre „două generații

  1. Doua generatii, dar imi par doua fizionomii care reflecta multa darzenie. Sau poate erau doar concentrati. Baticul mi se pare aparte prin culoare. Nu tin minte sa mai fi vazut.
    Frumoasa imagine!
    Un weekend frumos si senin iti doresc!

    Apreciază

    • E un fel de maramă din borangic țesută cu mătase aurie :)

      Dupa cum bine spui chipurile lor reflecta doua personalitati care nu cred ca renunta usor la principii si convingeri. Plus ca sunt chipesi :)

      Apreciază

  2. I-ai surprins excelent , cu o tanara generatie in fata,mandra tare,dar punand in valoare
    personalitatea de muntean aprig a tatalui,cu tricolor la gat ! Frumosi cu adevarat !
    Duminica frumoasa iti doresc !

    Apreciază

Lasă un răspuns

