hidraulică

https://i0.wp.com/blogu.lu/exergy/files/2014/06/Clive-Hanz-Hancock-ebron-site-399x400.jpg
Clive (Hanz) Hancock, Ebron
*

în ziua în care mi se va face dor de tine
voi izgoni cât mai departe toate cuvintele –
unelte nefolositoare în asamblarea conductei prin care,
în loc de apă,
va curge
cu debit maxim
tăcerea . . .

8 gânduri despre „hidraulică

  1. Excepțional…va curge tăcerea! Cât de plastic, cât de expresiv în liniștea creată…Ești deosebită, ai generat o stare aparte! Și câtă lumină în Ebro de Clive (Hanz) Hancock! Îmi place și Tricorn 3. :)

    Apreciază

      • Sigur meriți laudele, le meritai mai demult, iată că le primești le primești când se adună! :)
        Îmi cer scuze pentru greșeala de tastare.
        ”Va curge tăcerea…” Azi m-am gândit din nou să renunț la blog și să rămân doar cu artele vizuale. Vezi, să curgă tăcerea! Să-mi fac un blog exclusivist, numai cu arte vizuale. În care lustrațiile să primeze. ;) :)

        Apreciază

  2. Imi plac efectele geometrice si imi pare bine ca l-am desoperit pe artistul prezentat de tine!
    In ceea ce ma priveste, recunosc cu sinceritate, ca atunci cand mi se face dor, cuvintele mele nu prea tac! :)

    O primavara minunata sa ai si cat mai multa inspiratie! :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

