ciupercuța … the mushroom girl

?????????????

………………………………………………………………………………………………………………………..
Mai întâi i-am zărit basca cu buline și nasul cârn acoperit parțial de pletele lucioase, un păr cu firul gros ce denota o bună stare de sănătate. Lentilele ochelarilor reflectau lumina, așa că nu am reușit să-i văd prea bine ochii pe care, nu știu de ce, îî întuiam a fi de culoare închisă.

Atunci mi-a venit în minte și numele, The Mushroom Girl … sau mai pe românește Ciupercuța.
Apoi am remarcat combinația vestimentară foarte reușită.
Bulinele negre pe fond alb de pe bască în rezonanță cromatică cu dungile alb-negre ale pantalonilor dar si bordura in buline a gecii pe care o vedeam ca pe o linie de echilibru a ținutei.

Ciupercuța, surprinzător pentru mine, se deplasa singură … dar și foarte sigură.
Nu era însoțită de nimeni dar părea să fie la ea acasa acolo în Parcul Circului.
Călca ritmic, cu un pas hotărât, fără să acorde importanță celor din jur, în special grupurilor de copii cu biciclete, role și mingi, absorbită fiind de niște gânduri pe care eu una le bănuiam a fi serioase.

Îmi plăcea mersul ei pentru că mă ducea cumva cu gândul la prezentările de modă ale marilor designeri. Nu numai mersul ci și vestimentația interesantă cu personalitate și stil.

13 gânduri despre „ciupercuța … the mushroom girl

    • Nu ma indoiesc ca cineva din familie i-a facut tinuta (mama, tata, bunica, o sora mai mare, o matusa, etc) insa eu am remarcat ca fetita isi purta hainele cu atitudine ;)

      Mi-a placut si faptul ca, asa cum se vede din imagine, hainele sunt potrivite pentru varsta ei.
      Nu-mi plac deloc mamele care-si imbraca fetitele de cativa ani ca pe niste femei, le fac unghiile sau le machiaza. Mi se pare grotesc sa-ti transformi copilul intr-un surogat de om mare.

      Apreciază

  1. Ce-mi plac comentariile tale cand vezi ceva ce-ti spune ceva mai complex decat interpreteaza multi alti oameni! Parca se pregatea sa joace sotron! :) Poate o vei mai revedea si in alte ipostaze.
    O duminica excelenta si o saptamana frumoasa sa ai!

    Apreciază

  2. Cred ca gandurile copiilor adevarati sunt serioase si ei doresc sa fie luati in serios…
    Copila ce te-a atras prin tinuta,mers concentrat si o imbracaminte aleasa,sper sa aiba un
    viitor ne-comun,sa se afirme…

    Apreciază

Lasă un răspuns

