ce-ai să-mi răspunzi la întrebarea de luni ?

misty-autumn

ce-ai să-mi răspunzi la întrebarea de luni ?

nu am de unde să știu
din moment ce nu am formulat-o încă,
și chiar și dacă,
tot nu am de unde să știu.
dar tu, fiind maestrul întrebărilor ne(s)puse,
cu siguranță vei improviza ceva.
ceva care, sunt convinsă,
mă va descuraja.

7 gânduri despre „ce-ai să-mi răspunzi la întrebarea de luni ?

  1. Orice intrebare ai pune,cred ca exista o mare probabilitate,ca raspunsul sa fie incurajator !
    Nu cred ca un eveniment in viata unei anumite persoane este predictibil,pentru a doua zi,
    poate o previziune…

    Apreciază

Lasă un răspuns

