înainte !

?????????????

Fotografia asta am făcut-o în București, mai exact în Piața Unirii, în ultima zi de martie a anului 2016.
Chipul fetei mi-a atras atenția poate mai puțin, deși baticul alb legat în acest fel nu lăsa loc nici unei erori de interpretare, cât mersul ei hotărât, agresiv chiar, și înverșunarea cu care privea înainte făcând abstracție de trecătorii ce o priveau cu interes.
Deși fotografia a fost făcută de la o distanță apreciabilă mă declar mulțumită de rezultat ;)
Las pe fiecare în parte să încropească o poveste pe marginea acestei imagini … asa cum am făcut  în acel moment și eu ;)

4 gânduri despre „înainte !

  1. Da,inainte,spune corpul ei,inaintand ca o corabie impinsa de vointa(vant),ajutandu-se de
    pumnul strans,pana la albirea incheieturilor,gata sa invinga orice piedica din calea-i…
    Neinfricata !

    Apreciază

Lasă un răspuns

