o viață împreună

?????????????

Primul lucru pe care l-am observat în timp ce se apropiau de mine a fost faptul că se țineau de mână.
Se țineau de mână și pășeau agale total absorbiți de discuție. Făceau câțiva pași, se opreau, iar mai făceau câțiva pași … și în tot acest timp discutau și se țineau de mână.
Era o zi caldă de mai iar îmbrăcămintea lor contrasta cu soarele strălucitor și clorofila explozivă a vegetației din parc.
Dar nu era vorba numai de haine. Ei, prin felul lor de a fi, contrastau cu toți oamenii de pe alee care, puțin curioși puțin ironici, îi priveau cum treceau învăluiți parcă într-o aură.

I-am fotografiat de mai multe ori de departe nedorind să le perturb intimitatea. Am crezut că aparatul meu foto nu fusese observat.
Dar când au ajuns în fața mea, la doi pași distanță, bătrânul domn mi-a făcut ștrengărește din mână … în acel moment am avut viziunea unui tânăr ”Lăzărist” ce chiulise de la ore pentru a cocheta cu o zglobie domnișoară de la Școala Centrală.

6 gânduri despre „o viață împreună

  1. Sigur,viata,zecile de ani petrecute impreuna,nu au fost intotdeauna minunati !Dar clipele de fericire lasa urme frumoase,greutatile cimenteaza trainicia cuplului,eu asa cred…
    …Si totusi sunt impreuna,asta e important !
    I-ai surprins foarte bine !

    Apreciază

  2. Imi doresc sa ajungem la varsta lor, pentru ca de mana ne vom tine cu siguranta. Dar generatia de astazi, nu stiu zau daca va avea intelepciunea si rabdarea sa imbatraneasca frumos, langa acelasi om. Alegerea este a lor, doar societatea este alta.

    Apreciază

Lasă un răspuns

