acolo unde-mi sunt gândurile

home-design_182

 

e timpul să lăsăm viitorul în urmă
și să ne trăim trecutul
nu ca victima și criminalul mulțumiți că
au făcut tot ce se poate
pentru a se integra în scena confuză regizată de destin,
ci altfel,
poate ca doi sportivi
care vâslesc la o lungime de barcă
dar în direcții opuse.

azi simt nevoia să vorbesc ce nu trebuie,
exact când nu trebuie și cui nu trebuie.

ar trebui să luptăm cu toate armele
ca să nu ne dezumanizăm
să nu devenim doar un profil pe Facebook
sau o verigă în lanțul de relații
ce ne ancorează în cotidian.

în fiecare zi eu încerc să fiu acolo
unde-mi sunt și gândurile,
acolo unde mă simt în largul meu și nu dau socoteală nimănui
pentru că port o demodată cămașă kaki
cu gulerul bătut în ținte metalice,
pentru că-l ascult pe Vîsoțky, care nici el nu mai e la modă;
să fiu acolo unde aromele îmi amintesc de oameni cu o personalitate puternică
sau de o poveste de dragoste cu sfârșitul în continuă desfășurare.

eu vreau să fiu acolo unde viteza de scurgere a nisipului în clepsidră
nu-mi înfluențează deciziile
pentru că mâine va veni oricum prea devreme
și mi-e teamă cumva să nu provoc o avalanșă în pulberea viselor
atunci când îți spun:
bună dimineața
azi e o nouă și mereu aceeasi zi!

8 gânduri despre „acolo unde-mi sunt gândurile

  1. Uneori rastorn clepsidra si „opresc” nisipul timpului si rad singura de mine si de naivitatea mea.
    Dar nu imi pasa!

    Nu stiu cum evoluez eu in aceasta saptamana, asa ca iti spun in avans, Sarbatori fericite, Craciun magic si un nou an plin de povesti frumoase! Cu drag!

    Apreciază

  2. M-ai adus in stare sa visez,nu la trecut,nici la viitor,ci sa traiesc prezentul pe care-l adun ,zi cu zi …
    Sa ne dea Dumnezeu bucuria de a trai,de a ne bucura,de a fi fericiti,chiar si o clipa,sa mergem
    iubind,mai departe !
    Sensibile gandurile insirate de tine,draga X ! Sarbatori linistite alaturi de cine vrei tu !

    Apreciază

  3. Esti una dintre fidelele mele cititoare, asa ca sper sa ramai si in 2017 :)

    Noul An sa-ti aduca ceea ce 2016 nu ti-a adus, desi ti-ai dorit, si sa te bucuri de tot ceea ce-ti ofera viata zi de zi !

    Apreciază

Lasă un răspuns

