dublu portret

sorrow-1

Atunci când am scris postarea ”tristețe în roșu” am promis ca voi reveni cu scopul de a prezenta un chip expresiv.
Nu știu cine este doamna de pe treptele Teatrului Național prezentă la ceremonia de rămas bun organizată în memoria lui Radu Beligan dar pot spune că nu doar eu i-am observat plasticitatea fizionomiei.
E posibil să fie o persoană publică deduc eu acum amintindu-mi că mai mulți fotografi acreditați de varii publicații o fotografiau la rândul lor (dacă cineva are informații aș fi încântată să le primesc).

Imobilitatea ei deosebit de expresivă ieșea imediat în evidență în complementaritate cu agitația tinerei fete în roșu ce o însoțea.
Mi-o închipui ca pe o femeie puternică care întotdeauna a știut ce vrea de la viață ;)

deep-sorrow

4 gânduri despre „dublu portret

  1. …Incep cu ultimele cuvinte din postare:”o femeie puternica ce a stiut ce vrea de la viata”; da
    e o femeie foarte frumoasa,cu riduri expresive,care sufera, dar nu a avut o viata fericita,cred
    eu.
    Portretele ei ,surprinse minunat de tine,sunt foarte reusite !

    Apreciază

Lasă un răspuns

