Zâna Zânelor

little-fairy

Pe fundalul cenușiu de afară propun acest stop-cadru primăvăratic cu zulufi și un aer de poveste.
În Parcul Circului zeci de copii alergau pe alei, se jucau cu mingea, mergeau cu bicicletele sau dădeau mâncare la porumbei … dar numai micuța zână stătea neclintită în iarbă privind  fix într-un punct. Inițial am crezut că pierduse ceva, apoi mi-a trecut prin cap gândul că poate vrea să rupă vreo floare de câmp, o frunză sau vreo buruiană mai decorativă și nu o poate alege pe care.
Din când în când trupul îi tresărea preț de o secundă, sau își trecea degetele prin părul auriu, sau mai făcea un pas – când la stânga când la dreapta – după care rămânea încremenită cu privirea concentrată, abia respirând.
Mă fascina ”nemișcarea ” ei.

Ceva mai încolo un grup de mame cu cărucioare, biciclete, copii și jucării își împărtășeau noutățile din ultima săptămână.
O voce o strigase. Fetița nici nu se clintise.
”Ce face acolo?”, întrebă o altă voce.
”Se uită la insecte”, replică prima voce.

În acel moment am realizat că o am în față pe Zâna Zânelor la mare sfat de taină cu fluturii, furnicile, albinele, cosașii, buburuzele, libelulele și toți gândăceii ce mișunau în preajma ei.

Am plecat din parc invidioasă fiind pe ochii care puteau să vadă atâta mister și frumusețe acolo unde mulți nu mai vedeau nimic.

6 gânduri despre „Zâna Zânelor

Lasă un răspuns

