redingota lui Adam ;)

*

Sunt convinsă că succesul unui roman, al unui film sau al unei piese de teatru, este legat într-o mare măsură de titlu.
Că titlul trebuie să fie incitant, intrigant sau atipic, ca trebuie să provoace spiritul sau să stârnească valuri în subconștientul consumatorului de artă este deja un lucru bine știut și acceptat.
Țin minte că primul titlu care m-a intrigat cu adevărat în Iran a fost cel al filmului Și broaștele țesoase pot zbura.

Azi stăteam și mă gândeam că dacă ar fi să scriu o carte ce titlu i-aș alege ;)
Imposibil de spus … dar mi-au venit în minte unele lucruri amuzante pe care doresc să le împărtășesc cu oricine îmi vizitează blogul.
Deci ….
– Samuel, îngerul meu protector
– Niciodată să nu cauți în poșeta unei femei
– Verde de Amsterdam
– Ghidul căutătorului  de ghinion
– Psihologii sunt cei mai jalnici părinți
– Toamna asta nu se numără bobocii
– H2O
– Fericirea în doi pași înapoi
– Iluzii fără dioptrii
– Cum să cucerești un jucător de șah
– Evreul din Shanghai
– Verigheta de oțel
– Albastru enervant
– Spălați-vă rufele în familie ecologic
– Gara din lanul de secară
– O svastică și un sărut
– Școala vieții la fără frecvență
– Un rus de încredere
– Alice în țara tâmpiților
– Joi înainte de răsăritul soarelui
– Ceață și gutui
– O culoare potrivită pentru o rochie nepotrivită
– Chinezoaica astigmată
– O perfectă zi imperfectă
– Tu, cel din stânga mea
– Trei narcise și un trandafir
– Invită-mă la polcă
– Castelul de apă grea
– Nu-mi spune de ce
– Redingota lui Adam
– Da, de zece ori Da
– Auf Wiedersehen Teheran

… lista rămâne deschisă

7 gânduri despre „redingota lui Adam ;)

  1. Cred ca din greseala,am sters mailul !
    Draga X,vreau sa-ti spun ca ai un talent literar deosebit,pe care l-am descoperit mai ales in comentariile pe subiecte artistice;deci cred ca trebuie sa scrii literatura….cred ca titlul e la sfarsit !
    De fotografii,nu mai vorbim !Pentru mine e o surpriza,cand le descoper !
    Sunt inedite,surprinzatoare prin ideia ce te-a impins sa le faci;ar fi o multime de exemple….Sper ca vei raspunde provocarilor primite,de atat
    de „sus” !
    Zicerile…multe adevarate,deloc distractive:un exemplu „Fericirea in doi pasi
    inapoi”-imposibila;”Psihologii sunt cei mai jalnici parinti”-adevarat,cunosc !
    Dece „la revedere Teheran” ?!

    Apreciază

    • Multumesc pentru pareri.
      Te contrazic putin …ce poate fi mai distractiv decat „fericirea in doi pasi inapoi” ?

      In ceea ce-i priveste pe psihologi, si nu doresc sa ofensez pe nimeni, realitatea demonstreaza destul de convingator faptul ca un mare procent nu se afla tocmai in cele mai bune relatii cu copiii lor.

      Apreciază

    • Scuze ca am uitat sa raspund la ultima intrebare ;)

      Auf Wiedersehen Teheran (La revedere Teheran) mă duce cu gandul la conferinta de la Teheran din 1943 la care au participat Churchill, Stalin si Roosvelt.
      S-a turnat chiar si un film pe tema asta, Teheran 43, in care a jucat Alain Delon.

      Apreciază

  2. Provocatoare titluri sau idei! M-ai făcut să mă gândesc ce aș scrie eu la fiecare. ☺ Îmi plac toate, dar favorite sunt: Școala vieții la fără frecvență, Alice în țara tâmpiților, Castelul de apă grea, Nu-mi spune de ce.

    Apreciază

Lasă un răspuns

