gând răzleț de martie


Julian Stanczak, Within the Green Diagonal (1991)
*

Pare de neconceput că poți simți nostalgie pentru ceva ce n-ai trăit niciodată, pentru vremuri pe care nu le-ai trăit niciodată sau locuri pe care ai puține șanse să le vezi vreodată.
E ca și cum roiuri furioase de amintiri, evadate dintr-un plan atemporal, acolo unde știința vieții nu mai e de trebuință nimănui, te-ar năpădi furioase cerându-și dreptul la existență …

Iar tu nu le poți oferi nimic.

 

7 gânduri despre „gând răzleț de martie

  1. Gândul tău de martie are culoare de ianuarie, parcă…Sau chiar de seară de decembrie! Am nostalgia insulelor exotice cu frangipani în floare și parfum de cocos pe plajă. Am nostalgia Montparnasse-ului parizian pe care în ziua de Paris nu l-am parcurs. Am nostalgia țărmurilopr Normandiei, a câmpurilor de lavandă și a macarons-urilor violet din Antibes. Locuri în care n-am ajuns niciodată, unde sper să ajung într-o excursie și a căror nostalgie o tot am. Și mai sunt și nu știu de unde nostalgia! Sau nostalgia grădinilor în care totul crește la întâmplare, desfășurate pe suprafețe mari, străjuite de un lac întins și o pădure aerisită. ”Iar tu nu le poți oferi nimic.”

    Apreciază

    • Poate doar ne inchipuim ca am mai fost. Lectura dubleaza imaginatia asa ca nu-i de mirare ca fragmente lecturate in vremurile imemoriale ale adolescentei sa prinda contururi ciudate in mintea noastra de abia acum :)

      Apreciază

Lasă un răspuns

