Roman Kissiov, poet și pictor

 
grafica, Roman Kissiov

*

Dragã,
Îti scriu iarãsi.

Mã întrebi la ce mai lucrez.
Cum sã-ti spun – încerc
Sã încui cuvintele în idei si în noime…
Mã întrebi unde locuiesc.
Cum sã-ti spun – în timp ce încerc
Sã încui cuvintele, pânã la urmã
Ele mã-ncuie pe mine.
Închisoarea cuvintelor – iatã adresa mea.
Poti sã treci pe aici, dacã vrei.
Aici nu sunt zile de vizitã.
În general mã simt bine, conditiile-s minunate…
La ferestre nu-s gratii,
Nici gardieni pe la usi.
Usile, usile grele de fier
Stau totdeauna deschise.

Vrei desigur sã stii
Dacã am fost condamnat pe viatã.
Trebuie sã stii cã aici,
Practic, moarte nici nu existã.

*

~ versuri de Roman Kissiov ~

Traducere  de Carolina ILICA si Dumitru M. ION

 

9 gânduri despre „Roman Kissiov, poet și pictor

  1. Înger și demon, Yin și Yang, Bine și Rău, toate sunt în noi.
    Asta văd eu în lucrarea lui Roman Kissiov. Altcineva vede altceva. Arta este o oglindă în care fiecare vede ceea ce gândește, zicea Brâncuși. Și e bine așa, ar fi groaznic să vedem toți același lucru.

    Apreciază

  2. am găsit extrem de puține informații despre acest autor bulgar
    http://www.poezia.3x.ro/KISSIOVto3.html
    nu am cum să-mi fac o `părere` din atît..
    mă gîndeam zilele trecute, citind postarea unui virtual despre cărțile de poezie apărute în 2013(peste 200 de titlurii doar romînești că traducerile nu le-am mai numărat) cît de paradoxal este acest timp al `vieții aparente`în care se tot zice că nu mai citește aproape nimeni carte tipărită și poezie nici atît

    Apreciază

  3. Pingback: Termen: Până la al treilea cântat al cocoșilor - 5 - Povestiri de lecturi școlare

Lasă un răspuns

