în sens invers


imagine – Henri Matisse


cuvintele mele curg în sens invers …
în sens invers cu gândurile desprinse din tăcere,
în sens invers cu înțelesul zilei de ieri,
cu seva ce urcă conștiincioasă prin tulpina buruienilor de leac,
cu traseul autumnal al cocorilor,
cu insesizabila curbură a unei vocale
definitiv încadrată de doua consoane plate,
în sens invers cu tot ceea ce cândva mă tulbura.

în acest ”invers” al curgerii mă simt în siguranță
căci între aval și amonte, în mod arbitrar alese,
meschinăriile nimănui nu (mă) ajung.

cuvintele mele curg doar pe jumătate
nevăzute
neștiute
nenumărate
curg în albia secată a unei emoții uitate
pe ale cărei maluri ne-am abandonat în mod sincron așteptările.

7 gânduri despre „în sens invers

  1. Pingback: Turism in Praga 5. MANASTIREA STRAHOV - Zinnaida

  2. Pingback: Turism in Praga 6. MANASTIREA STRAHOV | Zinnaida

Lasă un răspuns

