gust de toamnă

6 gânduri despre „gust de toamnă

    • Nu e o fotografie propriu zisa ci un instantaneu dintr-un film de vreo doua minute pe care cu chiu cu vai am reusit sa-l fac. Daca nu ai aflat pe propria piele, atunci da-mi voie sa-ti spun ca e foarte greu sa urmaresti cu camera o veverita !

      Apreciază

  1. Chiar ieri am vazut o veverita prin paduricea prin care, cu spor, ne tot plimbam cand timpul ne permite. Venise la ghinda, sunt zeci de stejari pe aici… si chiar m-am mirat, nu avea culoarea aceea roscata, ci blana batea spre gri-albastru. Cred ca e o varietate locala, dar chiar si asa, mi-a incantat ochii cu gingasia ei! :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

