nu suport pisicile negre


*

Nu-mi plac pisicile, nu le suport pe cele negre, in special pe cele negre cu ochii verzi.
Culmea e ca tocmai astea se tin dupa mine.
Uneori ma socheaza impertinenta lor, caci imi sar direct in brate, alteori ma incanta adancimea verde a privirii, dar intotdeauna am strania impresie ca aceste creaturi imi pot citi gandurile :)

… de aceea nu le suport !

PS. Cer scuze tuturor cititorilor/bloggerilor posesori de pisici.

 

13 gânduri despre „nu suport pisicile negre

  1. Cica respingem anumite fiinte pentru ca am regasi in ele caracteristici pe care le avem si noi, dar nu ne plac… Ce zici ?! Ma gandesc la cititul gandurilor, culoarea pielii si a ochilor nu ti le stiu. :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

