oscilație


imagine – Frantisek Kupka
*

Memoria oscilează între uitare și falsificare.
Cu cât îmi reamintesc mai mult cu atât se mărește și tendința de a denatura lucrurile, învăluindu-le vrând nevrând în mantia unei efemere contradicții. Adevărul există undeva departe … la mii de ani lumină de mintea mea.

Nu-mi pot canaliza gândurile de referință, nici cuvintele care să le exprime, și cu atât mai puțin sentimentele – sau mai bine zis emoția lor – și amplitudinea cu care m-au marcat cândva.

Niciodata nu-i prea târziu să-ți dai seama că răutatea poate îmbrăca haina unei pretinse naivități.

 

15 gânduri despre „oscilație

  1. Goneste gandurile astea ! Ma intristeaza cand inchei articolele in stilul acestuia. Am senzatia ca esti o persoana care sufera mult si cu demnitate. Stiu ca ai sa-mi spui ca ma insel, dar … asa simt eu.

    Apreciază

  2. Pingback: Vitrine dulci « Mirela Pete. Blog

  3. Naivitatea, acel fel de a se alinta al unor persoane cărora nu le mai stă bine demult s-o facă, ascunde multe taine. Bine spui -X-, acolo, în final. Nici eu nu cred în subitele naivități ale unora (mai ales femei). Categoric, ascund multe. Am descoperit atâtea suflete ”bune și iubitoare de adevăr”, care adoră atât de mult minciunicile…Apropo, și mie îmi place să urmăresc reacțiile celorlalți, mă ajută în procesul de creație artistică, oricât de greu ar fi, poate, de crezut.

    Apreciază

  4. Pingback: Copilărie, la mulți ani! « Mirela Pete. Blog

  5. Pingback: E 10 și e curat « Mirela Pete. Blog

  6. Pingback: Dexign, design de ambalaj. Packaging « Mirela Pete. Blog

  7. Pingback: FEMEI IN OGLINDA 25 - Mary Cassatt - Zinnaida

Lasă un răspuns

