gând în contrasens


Charles Whedon Rain – The Sundial

Gând descoperit pe blogul Simonei …

”It’s hard to wait around for something you know might never happen; but it’s even harder to give up when you know it’s everything you want.”
~ anonim ~

12 gânduri despre „gând în contrasens

  1. O pictura „calda”, totul are culoarea soarelui bland al dupa-amiezii, catre seara.
    In ceea ce priveste gandul ala… Cu varsta inveti sa-ti mai domolesti asteptarile si dorintele…

    Apreciază

    • Cred ca e foarte interesant sa pasesti intr-un astfel de apartament. Eu una as fi cuprinsa de senzatii in ‘opozitie de faza’ :)
      Pictura cu femeia in roz mi se pare a fi pictata de Boldini sau in stilul lui Boldini.

      Later edit.
      Dimineata nu am avut timp sa citesc textul blogului … insa acum ca l-am citit nu-mi vine sa cred ca pictura e realizata chiar de Boldini!
      Cred ca ‘de vina’ e stilul pictorului, foarte usor de recunoscut, caci nu ma numar eu printre expertii de arta.
      In momentul in care am privit-o pe femeia in roz mi s-a materializat in fata ochilor portretul printesei Martha Bibescu realizat de Boldini.

      Apreciază

  2. Pingback: Grădina botanică în luna mai « Clipe de Cluj

  3. Pingback: Atelier. Transparențe de vară « Mirela Pete. Blog

  4. Pingback: Zilele Cluj-Napoca « Clipe de Cluj

Lasă un răspuns

