la opera … la opera

 

Augustus Leopold Egg – The Opera Mantle (1851)

 

Cu ceva timp în urmă am descoperit tabloul pe care tocmai îl priviți. Numele pictorului nu-mi spunea absolut nimic, pictura însă da :)

Nu aș putea preciza ce îmi place mai mult în lucrarea de față dar, pe nesimțite, mi-a indus o senzație de bine, de liniște relativă tulburată pe ici pe colo de o vagă așteptare … ca și cum aș fi așteptat să se ridice cortina și să înceapă primul act.

Ah! Mai e ceva ce-mi reține atenția. Foaia de hârtie pe care o citește rafinata domnișoară.
Pentru că eram curioasă, am întors imaginea și am mărit-o. Așa am putut afla ce scrie acolo :

Royal Italian Opera
Le Prophete

Am mai dat câteva clickuri și am descoperit la ce opera sa pregătea să meargă personajul feminin al tabloului  :)
E vorba de opera Profetul, compusă de Giacomo Meyerbeer, a carei premieră a avut loc pe 16 aprilie 1849 la Opera din Paris.

Acum că am dezlegat mica șaradă pot merge liniștită sa-l ascult pe Tom Waits.

 

2 gânduri despre „la opera … la opera

    • Nu stiu daca ai observat … fiecare piesa de imbracaminte in parte e deosebit de simpla.
      Nu volane, dantele, matasuri, fire aurii, perle, strasuri si alte briz-brizuri, dar tinuta luata in totalitate e eleganta cu adevarat.
      Rafinamentul tinutei se potriveste cu cel al posesoarei :)

      Apreciază

Lasă un răspuns

