gând la perfectul (des)compus

 

 
Lucrurile care nu se întâmplă la vremea lor mai bine să nu se întâmple vreodată.

9 gânduri despre „gând la perfectul (des)compus

  1. Pingback: Inspire HR. Logo și web site, marca Dexign « Mirela Pete. Blog

    • Vad ca ai pus un emoticon ‘de tristete’ si nu-i vad rostul.

      Toamna e anotimpul ce-mi vine ca o manusa si pe care il indragesc cel mai mult. Cel mai bine ma simt toamna. Chestie de bioritm si afinitate.
      Aproape toate lucrurile importante din viata mea s-au intamplat toamna. Toamna m-am nascut si-mi doresc sa plec din lumea asta tot toamna :)

      Apreciază

    • Da, se intampla cu un rost … cu un scop bine definit chiar daca la prima vedere ne scapa. I-as zice ‘datorie intarziata ce trebuie platita’ :)

      De aceea spuneam ca mai bine sa nu se intample vreodata.

      Apreciază

  2. Pingback: Crinul meu amaryllis « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

