expresivitate anonimă

*

*

Cred ca ar fi fost mai nimerit sa fi conceput aceasta postare sub forma unei ghicitori de genul  cunoasteti autorul  lucrarii ?
Dar de data asta va voi ierta si voi da toate detaliile din start  :)

Nu stiu cine a realizat reprezentarea grafica. Eu am descoperit-o intr-o vacanta de vara in imediata apropiere a Ateneului Român din Bucuresti, daca nu cumva ma inseala memoria.
Desi la prima vedere pare doar o mâzgălitură,  mi s-a parut expresiva,  iata deci motivul pentru care  am imortalizat-o.
*

 

Astept parerile voastre  referitor la aceasta  opera de arta stradala  :)

 

7 gânduri despre „expresivitate anonimă

  1. Graffiti adolescentin… Insa, cum spui, e expresiva, pare o domnisoara abandonata, pentru ca prietenul n-a mai venit la intalnire. Mi-au atras atentia ochii, si vagul contur al sanilor. Artistul s-a inrosit, desigur, cand i-a trasat cu spray-ul! :)

    Apreciază

  2. Pingback: Doi ani de poveste parfumată…La mulți ani frumoși! « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

