gând autumnal

 

O ceașcă de cafea fierbinte oglindind cerul toamnei proptit într-o rână pe terasa cu castani . . .
O masă de lemn masiv, lemn adevărat cu striații complicate ca niște arabescuri neterminate, pe care câteva frunze galbene au îndrăznit să aterizeze, s-a transformat într-un martor de încredere.

Nu mă impresionează sentimentele trase la xerox, propozițiile obositor de cizelate si care nu spun nimic sau zâmbetele atent studiate în oglindă timp de o săptămâna.
Dacă tu ai fi TU ar fi mult mai bine.

Azi nu am curiozitatea să-ți ascult confesiunile. Nu am timp să discern răul din cuvinte și, crede-mă, o cafea aromată îți sporește în mod incredibil încrederea în viață.

Poate că-i mai bine să taci și să savurezi licoarea fierbinte.
Oricum, eu te înțeleg doar privindu-te.

7 gânduri despre „gând autumnal

  1. Pingback: Noul atelier: Gothic window « Mirela Pete. Blog

  2. ”Nu mă impresionează sentimentele trase la xerox, propozițiile obositor de cizelate”. Da! Sunt de acord și cu Zina. E un fel de a nu spune nimic, în fraze suspect de alambicate, metaforizate greoi, fals, inutil. Cred că de aceea îmi place stilul tău de-a scrie, aerisit și direct.

    Apreciază

  3. Pingback: Weekend muzical și dulce « Mirela Pete. Blog

  4. Pingback: Parfum de fericire « Mirela Pete. Blog

  5. Pingback: FEMEI IN OGLINDA 9 - In sala de baie de Fernando Botero - Zinnaida

Lasă un răspuns

