Bucureștina … pentru Zina :)


Philippe Guilet, ținuta Bucarestina/Bucureștina
colecția Prejudecăți

*
Intr-un comentariu la postarea Ecaterina,  Zina  isi arata neincrederea vizavi de comoditatea fustei „șindriliene”.
A sta pe șindrile e totusi mai comod decat a sta pe cabluri, zic eu :)

Tinuta pe care tocmai o priviti, chiar daca nu e de inspiratie ethno, face deasemeni parte din colectia Prejudice – 100% RO a stilistului francez Philippe Guilet.
Dansul si-a gasit izvorul de inspiratie in cablurile telefonice de pe stalpii din spatiile publice ale Bucurestiului  … si de aici i-a derivat numele : Bucarestina!

 

4 gânduri despre „Bucureștina … pentru Zina :)

  1. Awwwwwwwww! Am ajuns de râsul lumii cu cablurile alea !
    Da’ mulțumesc că te-ai gândit la mine. Întâi m-am amuzat copios, pe urmă m-am uitat mai atent. ”Dacă dai cablurile alea la o parte, chiar arată bine !”, zice nenea ăla cu cămașă albă și cravată roșie. :))

    Apreciază

    • Bila rosie e un bonus pentru subtilitatea creatiei :)

      Iti multumesc pentru nominalizare dar cred ca ti-am mai spus ca de cand ti-ai schimbat setarea comentariilor nu mai sunt in stare sa postez nimic la tine pe blog pentru ca, pur si simplu, casuta de comentarii (inclusiv adresa de mail si toate celelalte date necesare) … nu-mi apare.
      Blogul tau se termina imediat dupa ultima propozitie a textului postat.

      Apreciază

Lasă un răspuns

