stop cadru la Madrid

Lorenzo Tiepolo, An Elegant Couple from Madrid
Palacio Real, Madrid

Din pacate zilele acestea nu prea am timp sa scriu pe blog, desi, daca ar fi sa scriu, as avea ce :)
Dar cu toate astea, chiar daca in fuga, doresc sa atrag atentia asupra unui tablou.
E vorba de un cuplu de madrileni pictati de Lorenzo Baldiserra Tiepolo, un pictor italian mai putin cunoscut, fiul celebrului Gianbattista Tiepolo.
Respectiva pictura se afla la Palacio Real, aka Palacio de Oriente, din Madrid.

Lorenzo Tiepolo (1736-1776) a reprezentat o mica si deosebit de placuta surpriza pentru mine.
Am impresia ca de o viata cunosc personajele tabloului. Chipurile lor familiare mi-au creat aceasta stranie senzatie de déjà vu.
Eu insa am apreciat in mod deosebit felul in care artistul i-a pozitionat … sau mai bine zis i-a surprins, ca intr-un cadru de film de epoca.

2 gânduri despre „stop cadru la Madrid

    • Si de remarcat ochii celor patru personaje ‘postate’ in planul secund, nu doar fata blonda ce zambeste de dupa umarul barbatului.
      Cred ca e vorba de un festival stradal deoarece madrilenul tine in mana o chitara :)

      Apreciază

Lasă un răspuns

