masculin versus feminin ::

Saul Steinberg, The Number Carrier

 

Prea multa  „filozofeala”  in caricatura asta :)

9 gânduri despre „masculin versus feminin ::

  1. Imi place Saul Steinberg. L-am cautat acum ceva vreme cand incercam sa scriu un text despre reprezentare/autoreprezentare. Si mai stiu ca, dincolo de umorul si simplitatatea aparenta a desenelor sale, mai are ceva ce ne-ar putea face sa ne aplecam asupra sa: ramura romana de istorie a familiei sale.

    Apreciază

    • Nu am vazut multe desene de-ale lui dar, cel putin in caricatura aceasta, a reusit cu brio sa surprinda esentialul.
      Mai mult decat atat … am descoperit o trimitere subtila la verbul „a tromboni” :)

      Apreciază

  2. Pingback: FEMEI - SPION 3.Veturia Goga

    • Cate o zi doua am fost plecata prin imprejurimi dar vacanta adevarata inca nu am inceput-o. E prea cald … si astept sa se sfarseasca Ramadanul :)
      In luna asta nimanui nu-i arde de calatorie si, deja, din surse neoficiale, am aflat estimarile Ministerului Turismului in ceea ce priveste pierderile ce vor fi inregistrate in provinciile cu mari atractii istorice, culturale, geografice.

      Apreciază

  3. Eu am văzut în acest desen simplitatea și previzibilitatea masculină, față cu complexitatea și imprevizibilitatea feminină ! Dacă și el a intențional să spună asta, zic că a fost autocritic sau, mă rog, realist măcar.

    Apreciază

  4. Pingback: BIETUL IOANIDE de George Călinescu - Capitolul XXIV

Lasă un răspuns

