plouă

 

Plouă.

Plouă pe furiș
din palma unui nor,
ritmic, pieziș, liniștitor.

Plouă ca un dor.

 

var sc_project=6753314;
var sc_invisible=1;
var sc_security=”9c4f7fca”;

counter on tumblr

 

11 gânduri despre „plouă

  1. Aici nu se mai potrivește ! Pe cât de mult îmi doresc să plouă, ca să ne mai răcorim puțin (am ajuns să mă bucur când întâlnesc ploaia chiar și în lecturi !), pe atât de rău mă enervează zgomotul ploii când vreau să dorm. Îmi place, însă, când sunt trează.
    Și uite ceva nostim

    Apreciază

  2. Pingback: BIETUL IOANIDE de George Călinescu - Capitolul XIX

Lasă un răspuns

