gânduri dezordonate

 

Katsunori Hamanishi, Stone No.3

 

Vara a izbucnit dintr-o dată,  asemenea unui rug în flăcări.
Primăvara aceasta nu am avut timp să-mi pun gândurile în ordine, iar acum, vara, cu arșița ei, arde tot ce-i de prisos.
Îmi lipsește contactul cu mine însămi. E cel mai important lucru de care-mi dau seama acum … acum când poezia trăiește în afara mea.

Chiar și nostalgiile inofensive pot răni adânc.

 

 

14 gânduri despre „gânduri dezordonate

  1. Pe mine, verile din Romania ma devastau si ma dezintegrau… acum, incerc sa-mi gasesc pulsul… in ritmul verilor irlandeze, prea reci, prea ploioase, prea nehotarate! Dar ma simt de o mie de ori acum, cu sufletul si creierul (aproape) inghetate, decat cu ele, fierte! Cu alte cuvinte, nici pe mine nu ma da poezia afara din casa! :) :) :)

    Apreciază

  2. Fetelor, sus stindardul ! ”O luptă este viața, deci te luptă, cu dragoste de ea, cu dor…” Nu vă lăsați copleșite de nostalgii și de melancolii, priviți înainte și căutați să vă bucurați de ceea ce vă oferă fiecare zi, nu mai priviți în urmă ! Nu ajută la nimic, știu eu … :(

    Apreciază

  3. Ei, ei ! Detectez ușoare urme de pesimism și de sarcasm ?!…
    O să și murim, că ăsta ne e datul, dar mai încolo, nu acum !
    Mai avem de făcut multe lucruri bune, multe prostii, multe greșeli, multe !
    Apropo de lucruri bune: tare mult mi-ar plăcea să scrii despre vacanțele în deșert și, în general, despre viața prin locurile pe unde trăiești. Ai putea ?

    Apreciază

    • Sarcasm ?
      Nicidecum. Poate doar putina ironie …

      Despre locurile in care traiesc am scris deja intr-un alt loc. Exista un han virtul, al Ancutei :), ce gazduieste o rubrica de jurnale.
      La „Povestea Mea” am un jurnal, -X-, in care imi povestesc calatoriile.
      http://www.hanuancutei.com/forum/category/74/Povestea-Mea/

      Deci nu are rost sa ma repet pe blog.
      Blogul il dedic in cea mai mare parte a ceea ce tine de Europa, de Occident in general …

      Apreciază

      • Sunt supărată pe Hanul ăla ! M-am înscris acolo, atrasă tot de tine, cu nickname Bastet. M-am trezit că nu pot să comentez până la adânci bătrânețe ! Păi ori e forum, ori nu e. Într-un forum poate vorbi orice membru înscris, din câte știu eu. Da’tot am sa merg sa citesc ce ai scris ! :)

        Apreciază

        • Probabil ca esti in perioada de validare.
          Pana nu ti se valideaza contul (ti se verifica adresa de mail) nu poti posta si nici trmite mesaje personale celorlalti membrii ai Hanului.
          Poti lua legatura cu Data’q, administratorul ‘en titre’. Daca nu se rezolva il voi contacta eu dupa amiaza. Acum iti raspund pe fuga inainte de a pleca in oras :)

          Apreciază

  4. Pingback: BIETUL IOANIDE de George Călinescu - Capitolul X

Lasă un răspuns

