nine … nein … na in

Hannes Beckmann – Nine

Câteodată simt cum mă împresoară  valuri succesive de o liniște tulburătoare, o împăcare de sine absolut de neînțeles.
Ajung în punctul în care nu mă mai interesează nimic din lumea de lângă mine.  Ajung acolo unde nu mai există ceva care să-mi perturbe ordinea interioară … și nici să mă decepționeze.

… asta pentru că am încetat să vreau de la oameni ceea ce ei nu pot da :)

 

 

17 gânduri despre „nine … nein … na in

      • Cu mențiunea că uneori nu știm să vedem sau să apreciem ce ne dau alții. Unii dăruiesc aur, alții pâine, dar uneori pâinea e mai de preț decât aurul…
        Probabil că e vorba de cerere și ofertă până la urmă. Până și pâinea, degeaba i-o oferi unuia care moare de sete într-un deșert !

        Apreciază

        • Daca nu am gresi am fi perfecti … daca altii nu ar gresi fata de noi, i-am considera perfecti :)
          Totusi, din greseli invata omul, chiar si din greselile de apreciere, suprapreciere si subapreciere.

          Nu ti s-a intamplat sa investesti pe cineva cu calitati pe care nu le avea? … cand ai descoperit adevarul cum ai reactionat?
          Nu ti s-a intamplat sa constati ca unii si-au facut o meserie din a se preface la tot pasul cu scopul de a atrage foloase care tie nici macar nu-ti treceau prin cap?

          Sunt sigura ca te-ai confruntat cu astfel de situatii :)
          Toti ne-am confruntat cu astfel de situatii …

          Apreciază

  1. Acolo unde nu mai există nimic care să perturbe ordinea interioară poate fi un loc perfect sau un munte de singurătate. Sigurătate care pe unii îi ucide, în timp ce altora le aduce liniștea și…desfătarea.

    Apreciază

    • Nu e un loc perfect, nici singuratate nu e … cred ca e ceva, o stare, care in sfarsit se potriveste cu mine.
      Sau poate ca am reusit sa ma detasez suficient de mult pentru a realiza ce e important si de ce :)

      Apreciază

  2. Pingback: HEIDI FETITA MUNTILOR -IX- de Johanna Spyri

  3. Pingback: HEIDI FETITA MUNTILOR -X- de Johanna Spyri

Lasă un răspuns

