viața-i o improvizație continua


Leonardo Nierman – Column of Light

Imposibilul se produce atât de des în viața de zi cu zi încât sunt nevoită să las deoparte scepticismul și să mă întreb dacă nu cumva doar lucrurile obișnuite, nespectaculoase, plănuite în amănunțime,  sunt sortite eșecului.

Viața-i o  improvizație continuă. Ceva ce se poate transforma într-o corvoadă plăcută, cu condiția să știi să renunți la ceea ce-ti dorești cel mai mult.  Renunțând,  dorințele se vor îndeplini într-o ordine impredictibila … și, fără să-ți dai prea bine seama, vei începe din nou să improvizezi.
De aceea cei lipsiți de imaginație nu o pot gusta. O astfel de ”viață” nu e, și nu va fi, pe gustul lor.

Foarte demult și tu ai văzut lucrurile prin prisma asta.
Oare azi le mai vezi la fel?

 

12 gânduri despre „viața-i o improvizație continua

  1. Cand avem vointa de a renunta la lucruri nefolositoare si, mai ales, cand ne dorim din ce in ce mai putine lucruri, suntem pe drumul cel bun. Este un punct de vedere.

    Apreciază

  2. Adevarul e ca am trait intr-o continua stare de improvizatie, o buna vreme. Asta m-a obosit si m-a imbatranit, dar, din cand in cand, imi place sa improvizez, asa, de dragul timpurilor trecute. Si imi da o stare de bine, pentru ca acum o fac din curiozitate, nu din necesitate!

    Apreciază

  3. mi s-a intamplat, nu o data, ca atunci cand renuntam la ceva…sa mi se indeplineasca dorinta. si macar daca nu m-as fi straduit din rasputeri…asa am ajuns la concluzia ca si implinirile au un timp al lor pentru a se coace

    Apreciază

Lasă un răspuns

