chromato – psycho – chemistry

Georgia  O’Keeffe – Blue and Green Music

Azi mi-ar plăcea să torn alandala într-o eprubeta nuanţe de culoare :)

… mai întîi aş pune o picătură albastră, nu de speranţă, ci de tristeţe adîncă, ca picăturile de cerneală ce niciodată nu şi-au găsit drumul înspre cuvânt.

Apoi aş picura puţin galben, nu de invidie, ci de lumină crudă, mai crudă decât mâţişorii abia înmuguriţi.

Şi n-ar strica să pun şi ceva alb, dar nu mai alb decât puful păpădiilor.

Aş continua cu o nuanţă de verde, acel verde adânc şi închis pe care doar malachitul îl poate ascunde sub feţele-i neşlefuite.

În contrabalans voi adauga puţin violet, învineţit de bătaia inimii în aşteptare.

O fărâma de roşu nu cred să  fie necesară, căci pentru mine roşul e culoarea patimii … iar eu, zilnic, încerc să pun mai puţină patima în tot ce fac, şi mai multă nepăsare.

Şi ca totul să fie perfect voi adăuga în final o picătura de negru, strălucitor şi enigmatic ca noaptea echinoţiului de primăvară :)

 

 

10 gânduri despre „chromato – psycho – chemistry

  1. Ai reușit să mă zăpăcești cu totul ! Spune-mi și mie care blog e viabil, iar dacă sunt amândouă, ce intenții ai cu fiecare, ce obiectiv major are fiecare, că văd că au același titlu…

    Apreciază

    • Cititorii mei mai vechi imi cunosc pasul cu blogurile.
      Initial am fost pe blogspot, apoi, datorita filtrelor puse de Iran, n-am mai reusit sa-l accesez in mod normal. Pentru a-l accesa trebuia sa utilizez un spargator de filtre, ori spargatoarele astea de filtre incetinesc mult viteza computerului. Asa ca am fost nevoita sa migrez si, cu ajutorul lui Sirg, am ajuns pe platforma aceasta :)
      De fapt el mi-a deschis contul aici.
      Eu incercasem si pe alte platforme de limba romana dar din cauza ca eram un utilizator dintr-o tara aflata sub embargou nu am primit raspuns pozitiv niciodata.
      Deci ma aflu si eu sub embargou :)

      Ultimele postari de pe blogspot le-am trimis prin mail, printr-o adresa intermediara … e mai complicat de explicat si nu doresc sa intru in detalii tehnice obositoare.

      Blogul viabil e acesta pe care postez saptamanal :)

      Apreciază

  2. -X-, am citit si admirat si din urma postarile, si asta pentru ca blogul tau merita sa fie savurat pas cu pas! Nu intotdeauna comentez…dar azi simt nevoie sa te felicit sincer pentru randurile de o frumusete aparte, bine ilustrate cu pictura minunatei Georgia! Splendid! :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

