pe malul celălalt

 

versuri-Anghel Dumbrăveanu

Parcă eşti mereu în întuneric
Într-un interval fără capăt prin care te caut
Umblu şi te strig inutil
Bat golul cu mîinile
Nimeni nu mă dezleagă
De blestemul sărutului tău. Şi cum să ajung
Pe malul celălalt al nopţii, cum
Să mă desprind de privirile tale care mă duc
Prin acest tunel fără ieşire?
Şi glasul tău care mă cheamă
Unde paşii mei nu mai ajung niciodată.

10 gânduri despre „pe malul celălalt

  1. Pingback: Budapesta, oraş frumos

  2. Pingback: Zeiţa Ciocolată şi parfumul său. Invitaţie « Mirela Pete. Blog

  3. (…) Am savurat multe cuvinte.
    Am convingerea nestrămutată că asta e tot şi că nu voi mai vedea şi nici nu voi mai săvîrşi lucruri noi.
    Cred că zilele şi nopţile mele sînt egale în sărăcie şi în bogăţie cu cele ale lui Dumnezeu şi cu cele ale tuturor oamenilor
    bunul Borges, nu eu:)

    Apreciază

  4. Pingback: BUDAPESTA, oraş frumos al Europei | Zinnaida

Lasă un răspuns

