pe zidul de nord

 

~ de Anghel Dumbrăveanu ~

Îmi spui:
Mi-e frig şi te vreau lîngă mine
Dar între noi e deşertul
Acestei nopţi fără capăt
Şi cum să te-nvelesc cu aripa mea
Cînd sunt bătut în cuie
Pe zidul de nord
Al unui gând fără ferestre?

Cine să-mi smulgă steaua
Înfiptă în tîmplă
Lasîndu-mă drumului
Ce curge prin tine, visînd?

6 gânduri despre „pe zidul de nord

    • Toamna aceasta am descoperit un poet, pe Anghel Dumbraveanu.
      Cat despre felinarul metalic, ruginit, cred ca nu ar trebui disociat de crenguta cu boabe albe din prim plan … plina de seva si clorofila.

      Apreciază

Lasă un răspuns

