indefinibil

Nu stiu ce e. Nu pot defini.
Dar pluteste in aer ceva straniu. O pulbere fina ce-mi lumineaza si-mi intuneca in acelasi timp amintirile.
Nu ma paraseste senzatia ca as fi din nou in clasa a IX-a sau a X-a.
Parca m-as fi trezit in zorii unei zile senine de toamna, foarte rece insa, si as privi cu incantare crengile brumate.

Parca as astepta din nou sa plec la practica agricola :)

… daca ai sti cat inseamna toamna pentru mine!

 

 

11 gânduri despre „indefinibil

  1. Inutil să-ţi mărturiesc că am sentimente asemănătoare, m-am întâlnit cu multă stranietate, dar şi suficientă melancolie în ultima vreme. Îmi plac toate anotimpurile, chiar dacă am preferinţe. Culorile tale sunt ademenitoare ca merele coapte, ca bruma, ca mireasma strugurilor din podgorii…care au adunat în ei tot aurul şi soarele verii. E necesară toamna după vară. Să-ţi povestesc ceva. Aveam un coleg sud-american, din Cuba, era la Pictura, un tânăr frumos şi exrem de talentat. Mi-a spus, când a plecat acasă, că îi va fi dor de primăvară! Cum? Cum va trăi el din nou o vară eternă acolo, la Ecuator? Făra anotimpurile de care începuse să se ataşeze. Suntem nişte fericiţi că avem anotimpuri!

    Apreciază

  2. din acelasi motiv am iubit si eu toamnele…pentru inceputul scolii. probabil inca retraiesc nerabdarea aceea dinainte de clasa intai de a scrie, de a citi, de a cunoaste, de altceva….

    am ajuns sa „miros” toamnele inca din lunile verii. cand soarele inca se incapataneaza sa arda dogoritor. si, de fiecare data cand privesc pe strada, pe fereastra, in universitate, copii cum merg la cursuri….imi vreau copilaria inapoi.

    Apreciază

  3. „am ajuns sa “miros” toamnele inca din lunile verii. cand soarele inca se incapataneaza sa arda dogoritor”

    Deseori mi s-a intamplat ‘sa simt in aer toamna’ inca de pe la inceptul lui august :)

    Apreciază

  4. inseamna ca stii ce inseamna acel sentiment…la mine, de cele mai multe ori, e unul de strangere de inima…as mai opri timpul in loc, chiar daca stiu ca ceea ce vine este splendoare de culoare si rod….

    Apreciază

  5. Cand simt in aer ca vine toamna, mi se strange inima. Nu stiu de ce, eu atunci am sentimentul ca s-a mai dus un an… La sarbatorile de iarna, la Anul Nou, sunt vesela, nu-mi pasa ca trece timpul. Dar toamna…

    Apreciază

  6. Pingback: Nobletea spirituala pierduta POVEŞTI DE BUCUREŞTI 10

Lasă un răspuns

