#

In ultima vreme am tot fost nevoita sa migrez: dintr-un spatiu virtual in altul, dintr-un loc real in alt loc real … nu degeaba m-am nascut in zodia pasarilor calatoare :)
Cu timpul s-a dezvoltat in mine abilitatea de a face fata semi-nomadismului, fie el si virtual.
Sunt obosita de filtre, de incompatibilitati, de oameni …

Poate ca ar fi cazul sa ma opresc. Sa pun o borna kilometrica care sa marcheze „punctul terminus”.
Deocamdata am exportat  postarile  publicate aici in ultimele trei luni la : http://eexergy.blog.com/

Am adaugat aici  anuntul  deoarece nu mai pot publica posturi noi de pe aceasta platforma. Sunt obosita de problemele tehnice carora trebuie sa le fac fata. Ba nu mi se incarca imaginile, ba mi se incarca  in galerie dar nu le pot insera in postare,  ba nu mi se publica articolul,  ba nu mi-l pot edita … si ce ma enerveaza atunci cand nu-mi pot edita greselile  gramaticale sau cele de ortografie!!, ba nu pot raspunde la cometarii … ce sa mai zic ca nici  nu-mi pot pune propriul avatar. Cand ma uit la omuletul verde, care cica ma reprezinta, parca m-as uita la un martian  care  ‘se da’  drept eu :).

Raspund aici la ultimele doua comentarii, caci altfel nu am cum …

@ana
Nu se stie pentru cat timp ma poti gasi la  http://eexergy.blog.com/

@andrei

Tin la claritatea de exprimare.
Primul blog, cel de pe blogspot/blogger, nu mi-a fost banat, caci nu am facut nici o ilegalitate ca sa ma baneze cineva.
Asa cum te-ai exprimat tu, ii lasi pe cititorii mei sa creada/inteleaga ca am facut cine stie ce lucru interzis si din cauza asta am ramas fara blog :)

Problema e ca din Iran, cel putin orasul unde locuiesc eu, nu se poate intra in mod liber pe Blogger, WordPress, Facebook si Twitter. Exista programe care sparg aceste filtre, sau le inlatura, dar care in acelasi timp iti dau peste cap calculatorul.

Ai dreptate, problema cu avatarul nu tine de platforma blogu/lu, insa de pe blog.com am posibilitatea sa-mi schimb ori de cate ori vreau imaginea din profil, fara sa apelez la gravatar.com.

Problema nu e asta. Problema e ca nici acum nu reusesc sa incarc imaginile de pe hard, iar daca prin minune reusesc cate una dupa vreo jumatate de ora de chin, nu o pot insera in postare. Plus ca nu-mi pot edita postarile decat dupa cateva incercari, si un consum inutil de nervi.

La inceput am crezut ca vina o are calculatorul meu, ca sistemul e de vina, sau poate ca browserul sau reteaua de internet. Le-am tot schimbat, rand pe rand, ca sa deduc de unde provin problemele.
Aseara am incercat si cu Firefox ( uzual lucrez cu Internet Explorer 8), si tot nu am reusit.

Azi dimineata mi-a trecut prin gand sa verific cum stau lucrurile pe blogul de pe blog.com, blog pe care il abandonasem din aceleasi motive ca si cel de pe blogspot, dar care intre timp a revenit in ‘legalitate’, si am avut surpriza sa constat ca acolo toate sunt OK, si ca de vina nu e nici Windows-ul, nici reteaua de internet si nici ‘stiinta’ mea de a ma folosi de setari.

Comentariul acesta il postez a opta oara … si nu stiu daca va aparea.
Poti verifica de cate ori am click-uit pe Submit Comment ca sa-l pot trimite.

15 gânduri despre „#

  1. Nu … dar daca nu poti posta imaginile dorite pe blog, sau daca iti ia 15 min sa incarci cate o imagine, si aproape o ora sa pui la punct un articol, si dupa ce apesi pe Publish, sa se duca totul in van … nu cred ca se merita.

    Am atatea de facut in lumea reala si cel mai mare dusman al meu e timpul. Poate nu crezi :), dar mai si muncesc, si pe ‘muncile alea’ castig bani.

    Deocamdata am exportat ultimele postari de aici pe vechiul blog, de fapt cel intermediar:
    http://eexergy.blog.com/

    Apreciază

  2. Salutare X,

    That’s a first. Multumesc pentru feedback… desi aveai adresa mea de email (mi-ai scris pe ea cand iti era banat primul blog ca sa te ajutam cu mutatul) si puteai sa ma anunti daca intampini probleme.

    Gravatarul se modifica de pe gravatar.com, nu are nicio legatura cu blogul sau platforma pe care postezi.

    Spor la publicat in noua casuta si sper ca lucrurile sa mearga asa cum doresti tu.

    Andrei

    Apreciază

  3. A, nu, nu acum, cand incepusem sa prind gustul postarilor de genul asta! Te rog, draga -X-, nu renunta taman acum. Nu ma pricep la chestii tehnice, pentru ca mi-e lene si nici nu le inteleg (daca vreau sa trec pe cineva in blogroll, imi sun administratorul :) ), dar sper sa existe o alta cale sa continui, nu-i asa? Am sa accesez cealalta adresa, sper sa nu fie probleme, si… ne vedem si vorbim, da? Un sfarsit de sapatmana excelent, sa-ti fie bine si treaba superorganizata, ca sa nu ai motive sa te plangi si sa renunti, apoi. Salutari din Irlanda!

    Apreciază

  4. As vrea sa te pot ajuta, credeam ca pe platforma asta nu vei avea probleme, poate ar trebui sa discutam mai mult pe mail sa vedem, eu sunt sigur ca se pot gasi solutii. Sincer nu vreau sa renunti la proiectul tau care mi se pare minunat, ar fi o pierdere nu numai pt mine dar si pentru altii si pt online in general.

    Apreciază

  5. ar fi păcat… dar fiecare îşi construieşte viaţa aşa cum crede.
    eu sincer îţi urez să ai parte de ceea ce îţi doreşti şi ceea ce îţi doreşti să fie pe unde sufletului.

    munay!

    Apreciază

Lasă un răspuns

