gând senin de florar

Sunt, şi la rându-ţi eşti, un creuzet aşezat pe flacăra ce preschimbă  plumbul în clorofilă. Fiecare fiinţă în parte îi da  Universului şansa de a se modifica la scară infinitezimală. Un travaliu ce ne ţine cu sufletul la gură până la ultima suflare.

Lumina crudă  îmi spune  cu o gingaşă cruzime că, niciodata,  nimeni nu va fi asemeni ţie,  nimeni nu va fi asemeni mie .

…  într-un târziu Timpul va ajunge  la  liman cu dorinţele noastre la prora,  va ancora şi se va spăla de entropie.

10 gânduri despre „gând senin de florar

  1. Mie abia acum mi-a venit un gând înnorat: nu cumva inoportunez pe-aici ?! Văd că nu mai comentează decât încă o persoană şi mă tem că eu pic ca musca în lapte…Dacă e aşa, vă cer scuze şi nu mai fac. Am să vin să citesc şi am să plec în tăcere…

    Apreciază

  2. Ce idee!
    Nu inoportunezi absolut deloc. Adevarul e ca marea parte a celor din blogrollul de pe blogspot ori au renuntat sa scrie, ori si-au inchis definitiv blogurile … cititorii mei, atatia cat au mai ramas, sunt in mare parte persoane fara blog, persoane cunoscute pe un site unde activez din cand in cand si cativa ‘veterani’ de pe yahoo360.

    Deci alunga gandul innorat :)

    Apreciază

  3. şi în plus, dacă îmi e permis, oricine are loc în marea ecuaţie umană. cine crede că se poate exclude visează!

    continui cu un citat dintr-un text foarte vechi, care pare să se poatrivească, acum, peste reveria de mai sus: „ceea ce este sus, este ca si ce este jos; ceea ce este jos, este ca si ceea ce este sus”

    Apreciază

  4. in cazul in care nu stiati, in blogosfera romaneasca comentariile reprezinta un troc. comenteaza-ma ca sa te comentez e dictonul la ordinea zilei dar cu toate astea se mai gasesc utopici care scriu din vocatie.

    Apreciază

  5. să fim utopici atuncea! :))

    lăsând gluma la o parte, e o declaraţie parţial adevărată, dar atunci când simţi că nu te încadrezi tabloul e la fel defrumos şi interesant. totul e pe ce frecvenţă de rezonanţă vrei să te situezi, sau care parte a a paharului vrei să o priveşti!

    Apreciază

Lasă un răspuns

