gând de aprilie târziu

Daca ne-am putea debarasa de  „doresc”  si  „detest”,  lucrurile cu adevarat importante ne-ar aparea  cu claritate in fata  iar cele din fundal s-ar estompa facand abstractie de orgoliu.

Daca nu am fi robii timpului, daca nu ne-am jalona existenta in zile si saptamani, daca am iesi de pe traiectoria ucigasa a secundelor, cred ca am fi mai fericiti … si mai tineri.

 

 

9 gânduri despre „gând de aprilie târziu

  1. se poate.
    ascultând timpul etern din inimile noastre.
    şi atunci ceea ce suntem (iubire) va însemna excluderea lui „posed” şi „urăsc”, printre altele… :D
    şi ego-ul se va supune spiritului re-găsit.

    Apreciază

  2. Pingback: Ultimul Mitropolit – 17 « Ioan Usca

  3. Pingback: Domnul Chihleanu de la Margina « Clipe de Cluj

  4. Pingback: Dexign şi iQuest. Materiale tipărite « Mirela Pete. Blog

  5. Pingback: Emblemele Clujului « Clipe de Cluj

  6. Pingback: Avem români frumoşi « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

