imperiul unui sentiment

 

Aidoma  imperiilor,  ce  trec prin perioade de incipienţă,  închegare,  expansiune, apogeu si declin, sentimentele sunt supuse aceluiasi algoritm secvenţial. Însă nu toate. Exista sentimente unice,  fără uzură,  incompatibile  cu orice tip  de şablon.

Ceea ce depaseste puterea mea de intelegere e  faptul că  se  întâmplă sa rămâi subjugat de  un sentiment  chiar dupa ce,  la nivel cognitiv si afectiv,  te-ai desprins de sursa generatoare.

Atunci de unde deriva puterea lui ?
Imperiul acesta nevazut si omniprezent cu ce arme poate fi  învins?

Nu te sfatuiesc sa apelezi la arma indiferentei … desi e tentanta. Nici la cea a auto-invinuirii. Nimanui nu-i pasa daca esti sau nu esti vinovat.
Ironia e o arma de tip bumerang, deci mare grija daca te hotarasti sa o folosesti :)

In fine. Eu am descoperit o arma secreta care m-a ajutat  mereu. Intr-o zi, negreşit, o vei descoperi si tu … asta daca nu cumva ai descoperit-o deja.

16 gânduri despre „imperiul unui sentiment

  1. Ai un blog superb si nu inteleg ce scapare din vedere, rara la mine, m-a facut sa nu il vizitez de la prima ta vizita pe blogul meu…
    O mica precizare:daca ramai subjugat de un sentiment, inseamna ca nu te-ai desprins la nivel afectiv de sursa generatoare :D

    Apreciază

      • pentru a da o speranta?

        ce nu inteleg eu este ca spui ca ai descoperit-o, dar nu spui si care e si esti convinsa ca „negresit” o vor descoperi si ceilalti.
        Nu se poate ca cel ce citeste aici sa fie si mai descumpanit si sa nici nu mai incerce s-o descopere?

        Apreciază

        • De ce sa fie descumpanit?
          Am dat cititorului o informatie; nu am incercat sa-l conving ca arma descoperita de mine ar fi cea mai eficienta. Deci nu-l induc in eroare :)

          Comentariul ti-a aparut cu intarziere .. sau?
          Nu inteleg de ce daca l-ai publicat pe „15/04/2011 at 19:11” iti apare inainte de cel publicat de Monalisa la „15/04/2011 at 10:15 ” ?!
          Sunt convinsa ca atunci cand am citit comentariile scrise de Flipi si Monalisa, comentariul tau nu era vizibil pe pagina mea :)

          Apreciază

Lasă un răspuns

