pseudo-catrene

imagine – Georgia O’Keeffe

respirînd adînc  aştept ziua ce va veni
să mă scufund în ea ca în uitare
şi printre secundele ghilotinate  în orologii  pustii
să mă strecor zîmbind, total nepăsătoare.

şi  zidindu-mă încet în picaturi de uitare
să mă cern ritmic peste umbre de vis,
să şterg  tot ce-am simţit şi tot ce mi se pare,
tot ce-am respirat,  ce-am rîs  sau  ce-am zis.

apoi eliberată de tot şi de toate
să mă-nfăşor în arama toamnelor tîrzii,
pregătită să fiu să plec pe neaşteptate
din lumea celor morţi în lumea celor vii.

Saturday May 20, 2006

 

 

Lasă un răspuns

