clorofilă şi plumb

Bun venit in noul spatiu virtual !

E greu ca mereu sa o iei de la  capat  dar,  un  nou  inceput  inseamna  un salt si totodata  o dezradacinare, o rupere de tine.  Pe mine ma elibereaza de asteptari.
Am invatat sa nu mai am asteptari  … si acesta e un lucru deosebit de important.

Inaugurez categoria  „personale”  cu o imagine intitulata  clorofila si plumb.
Aici am de gand sa postez prelucrari in CorelDraw dupa fotografii personale si unele fotografii neprelucrate … e modul meu de a vedea lumea prin sticla rece a obiectivului fotografic.

 

 

8 gânduri despre „clorofilă şi plumb

    • Prea multi abonati nu am dar cel putin stiu ca sunt fideli. Nu abandonez din incapatanare, cred. Cu ocazia asta am inceput sa-mi descoper abilitati pentru lupta de guerilla :)

      Poti lua orice fotografie doresti. Sunt pe gratis.

      Apreciază

Lasă un răspuns

