notă biografică

pictura de Gabriel Stan

exergy33
s-a născut cândva
a trăit undeva
a murit altcândva

12 gânduri despre „notă biografică

  1. >exergy picteaza?ps- e ciudat,cand mi s-a scris sa imi fac un blog, nu am vrut. am un conservatorism in mine aburd as spune, uneori.exergy insa a reusit cu scrierile ei sa ma scoata din mine…..

    Apreciază

  2. >Talentul e atât de relativ…Da, e bine să-l ai, dar știu că, odată ce pune stăpânire pe tine, te cam lenevești. Există o dimensiune între talent și aptitudine, care , dacă e doldora de căutări și încercări, poate egala talentul pur. Recunosc că nu lucrez destul, aproape deloc. dar și când am pictat și desenat, am fost eu, artistă, poate genială. Așa m-am simțit.

    Apreciază

  3. >De ce scindarea asta intre eu si exergy? :)Mie vorbitul la persoana a 3-a mi se pare putin caraghios, daca nu ascunde ceva chiar grav. Trecand peste, tabloul imi da senzatia de scufundare sub un asfalt insorit si umed.

    Apreciază

  4. >@FlipiCred mai degraba ca e vorba de oameni care au avut dintotdeauna talent, dar si l-au descoperit si 'pus in practica' tarziu.@Mirela"Există o dimensiune între talent și aptitudine, care , dacă e doldora de căutări și încercări, poate egala talentul pur. "Oare talentul pur poate fi egalat de ceva?Rapunsul meu e NU :)@anonimPentru ca exista :)Daca ti se pare, inseamna ca pentru tine e intradevar caraghios.Chestiune de perceptie. Oricum, eu vad cu totul altceva acolo.

    Apreciază

  5. >nu.aşa cum prin unii curg cele mai frumoase povestiri zen, sau au ochi de inger în spatele lentilei bifocale a aparatului foto, aşa şi pictorii canalizează prin ei frumuseţea uniersului.nu e vorba aici nici de mai târziu şi nu vorbesc de cei care se nasc cu el re-cunoscut.arta e ca o rugăciune sinceră.

    Apreciază

Lasă un răspuns

