răsgând

imagine- LC Neill
Atunci când nu mai poţi inventa poveşti, nu-ţi rămâne decât să inventezi realitatea … şi să refuzi să o trăieşti.
9 gânduri despre „răsgând

  1. >de obicei, cine inventeaza realitatea, o face dintr-o nevoie interioara de a schimba ceva, de a cuceri, din plictiseala uneori sau pur si simplu, din perfectionism.daca are curajul creatiei unei noi realitati, de ce sa nu aiba si curajul bucuriei de a o trai?

    Apreciază

  2. >trebuie neaparat sa fie spectaculoasa?eu astfeld e situatii le iau ca pe un exercitu de recreere.cu conditia ca ele sa nu se extinda in detrimentul vietii, oricat d eobisnuita ar fi ea.

    Apreciază

  3. >stii ce se spune…"ai grija ce iti doresti!"poate ca exista in zicala aceasta un dram de real.:)de aceea eu cred ca unele realitati interioare isi gasesc mai devreme sau mai tarziu drumul spre realitate. cred insa ca energia aceea a gandului nostru constant le hraneste. si ca fara ea, ar fi moarte…nimic nu e mai trist decat un suflet mort, fara de vise…

    Apreciază

  4. >Am zambit din cauza observatiei facuta in prima parte a comentariului …"ai grija ce iti doresti!"Fara sa vreau am completat in gand " ai grija ce-ti doresti ca pe urma nu mai poti sa scapi" :)

    Apreciază

  5. >mie mi se pare ceva special sa stii a-ti disciplina gandurile.este o calitate pe care o admir la cine o poseda.pe de alta parte, imi place si imaginatia avantata. la un moment dat, te trage ea mai sus.

    Apreciază

Lasă un răspuns

